1. הגדרת יעדים
נגדיר יעדים שיווקיים ברורים ומדידים. יעדים אלה צריכים להתאים ליעדים העסקיים הכוללים של העסק ולספק כיוון ברור למאמצי השיווק.
2. מחקר שוק
נבחן באופן מעמיק את השוק בכדי להבין את קהלי יעד, מגמות בשוק, מתחרים ואת הדינמיקה בתעשייה. נאסוף תובנות לגבי העדפות, צרכים והתנהגויות של לקוחות כדי לעצב את האסטרטגיה השיווקית שלך ולהתאימה לשלב הטקטי.
3. פיתוח אסטרטגיה שיווקית
על סמך הגדרת היעדים, נייצר אסטרטגיה שיווקית מקיפה. הכוללת זיהוי פלחי שוק, קהלי יעד, מיצוב המותג שלך, הגדרת מסרים מרכזיים, בחירת ערוצי שיווק וטקטיקות מתאימות.
4. הגדרת מסגרת תקציב
הקצאת תקציב לפעילויות השיווק בעסק/פרויקט. נשקול את המשאבים הדרושים ליוזמות השיווק השונות, כגון פרסום, יצירת תוכן, שיווק דיגיטלי, אירועים ומבצעים.