כלל השירותים שלי, בין אם מדובר בפרויקט שיווקי ממוקד או מהלך רחב היקף, כולם כאחד עוברים דרך מסלול בו אנו מאפיינים יחד את הפרטים הבאים ויוצאים לביצוע רק בתום התהליך>>

1. הגדרת יעדים

נגדיר יעדים שיווקיים ברורים ומדידים. יעדים אלה צריכים להתאים ליעדים העסקיים הכוללים של העסק ולספק כיוון ברור למאמצי השיווק.

2. מחקר שוק

נבחן באופן מעמיק את השוק בכדי להבין את קהלי יעד, מגמות בשוק, מתחרים ואת הדינמיקה בתעשייה. נאסוף תובנות לגבי העדפות, צרכים והתנהגויות של לקוחות כדי לעצב את האסטרטגיה השיווקית שלך ולהתאימה לשלב הטקטי.

3. פיתוח אסטרטגיה שיווקית

על סמך הגדרת היעדים, נייצר אסטרטגיה שיווקית מקיפה. הכוללת זיהוי פלחי שוק, קהלי יעד, מיצוב המותג שלך, הגדרת מסרים מרכזיים, בחירת ערוצי שיווק וטקטיקות מתאימות.

4. הגדרת מסגרת תקציב

הקצאת תקציב לפעילויות השיווק בעסק/פרויקט. נשקול את המשאבים הדרושים ליוזמות השיווק השונות, כגון פרסום, יצירת תוכן, שיווק דיגיטלי, אירועים ומבצעים.

5. תוכנית שיווקית

נתאר לוחות זמנים ספציפיים לפעולות ולאחריות הנדרשת ליישום האסטרטגיה השיווקית. נחלק את התוכנית לצעדים מעשיים, תוך התחשבות בערוצי השיווק המתאימים, הקמפיינים, יצירת התוכן ופעילויות הקידום.

6. יישום טקטיקות שיווק

ביצוע הלכה למעשה של תכנית השיווק על ידי יישום הטקטיקות המוגדרות. האימפלמנטציה השיווקית מכילה קמפיינים פרסומיים, יצירת תוכן לערוצים שונים, ניהול פלטפורמות במדיה חברתית, אופטימיזציה של SEO, ארגון אירועים ופעילויות קידום מכירות אחרות.

7. מעקב ומדידת תוצאות

נעקוב באופן רציף אחר ביצועי הפעילות השיווקית ונמדוד את התוצאות מול היעדים שהגדרנו. נשתמש במדדי ביצועים מרכזיים (KPI) כגון תעבורה לאתר, שיעורי המרות, מעורבות לקוחות ומכירות כדי להעריך את האפקטיביות של המהלכים השיווקים שתוכננו.

8. ניתוח ואופטימיזציה

ננתח את הנתונים והתובנות שנאספו כדי לזהות תחומי שיפור וייעול לאסטרטגית השיווק שלנו. נקבל החלטות על סמך דאטה ונתאים טקטיקות, מסרים ומשאבים על סמך הביצועים והמשוב שקבלנו.
זכויות יוצרים © 2024 כל הזכויות שמורות - Maya Kertzman